tisdag 1 januari 2013

Gott Nytt År

God morgon Sverige och välkomna in i 2013! Själv har man ju varit här ett tag och kan hälsa att de faktiskt känns riktigt riktigt bra...

Avslutade året med att dyka tillsammans med valhajar vilka, som namnet kanske avslöjar, är jävligt stora (dock ej köttätande) hajar! Kom så nära att ja bara kunde hä sträckt ut handen och nuddat en.. De fick man tyvärr inte göra för då skulle dykpolisen komma efter en! Största hajen var typ 7 meter...

I övrigt så har vi varit o turistat uppe i chocklad Hills, vilket var som vi befarade en ända stor turistattraktion.. Fina landskap dock!!
Jävligt mkt svenskar här också, men antar att de kommer bli mer i Boracay dit vi skall bege oss här näst.. Vi måste åter på den där mardrömsfärjan, så håll alla tummar ni har imorgon vid 17.00-ish svensk tid! Saker man utsätter sig för alltså.....

Ikväll ska vi äta buffe på hotellet, Paul ska uppträda! Ja har bränt mina läppar så dom har svullnat upp till tredubbel storlek - Viktoria Silvstedt kan slänga sig i väggen....

Mitt nyårslöfte för 2013 blev att unna mig mer nikotin! Bra för mig, mindre bra för mina tänder! Längtar lite efter snus faktiskt....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom hem nu! Jag, Argos och Limpan saknar dig.

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR 2013, mitt Hjärta.
Kul att läsa Din blogg!
Kom hem snart. Kram fr Mamma