onsdag 24 november 2010

nämen, hej där?

Ok, ja vet att jag inte skrivit på ett tag men livet som tillsammans är fan inte så roligt som jag trodde.

Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.

Hur som helst så är jag sjuk nu och har så jävla tråkigt. Det är sträckt sig så långt att jag sitter och lyssnar på Cornelis Wreeswijk och deppar i min ensamhet. Hjärnan börjar successivt fyllas upp med snor och trycker bort den ena hjärncellen efter den andra. Orkar inte ens plugga fast jag har hysteriskt mycket som ska vara inlämnat till nästa vecka.

Antar att jag får skylla mig själv som begav mig till ett träningsläger trots att mitt nya sjuksköterskeförnuft sa nej. Ingen bra grej att plugga medicin, livet var så mycket lättare när man levde i ovissheten. För en hypokondriker är det lika illa att öppna medicinboken som det är för en amfetaminberoende att vinna på lotteri.

Jag behöver lite sång och dans för att återhämta mig, jag behöver glad 80-tals musik och en jävligt glittrande outfit! G E M I G....

Inga kommentarer: