torsdag 25 november 2010

Evidensdag = sämstdag

Fan har nu suttit här i snart femton minuter, vilket är många dyrbara minuter när de vankas läggdags. Letade efter ett gammalt inlägg på bloggen som jag vet att jag skrivit men som jag inte hittar.

Har de blivit censurerat möjligen?

Hur som helst så handlade de om mitt obefintliga filter gällande all text här och det faktum att all fakta som publiceras måste divideras med 100 innan det kan tolkas av någon människa på denna jord.... Borde kanske ha publicerat det innan jag återigen ger mig in i den mörka mörka värld av socialt självmord och total utblottning.

Mycket lovande att min personliga psykolog lyckats ta sig igenom höstterminen så här långt! Hon kommer få så mycket kött på benen att när hon väl är klar på utbildningen kommer hon redan vara utbränd!

Idag har inte hänt någonting spännande så därför håller jag käften

ps, angående förra inlägget -> givetvis är gräset precis lika grönt på andra sidan, dock tar det alltid lite tid att vänja sig vid smaken :)

Inga kommentarer: