onsdag 28 juli 2010

Sista dagen i USA, so sad!

Just nu sitter vi i Osbourne Jrs kok och dricker te, vantar pa att Beth och Maggie ska komma tillbaka fran deras aerobicsklass. Jag ska namligen pa banana pancakes till frukost idag. Min allra sista dag har pa mitt aventyr pa andra sidan Atlanten!

Kan fortfarande inte forsta hur obeskrivligt fort tiden har gatt, samtidigt som Vegas kanns som en helt annan resa. Allting har ar sa surrealistiskt och bisarrt men samtidigt alldeles alldeles underbart (jag ar fortfarande lite foralskad i Disney World).

Igar spelade jag tennis for forsta gangen pa Royal Palms country club, maste tyvarr erkanna att jag forlora men samtidigt upphoja det faktum att jag troligtvis ar en naturbegavning. Funderar starkt pa att ta lektioner nar jag kommer hem, sjukt roligt!

Sista dagarna har bara handlat om att forsoka skaffa en solbranna battre an min syster. Trots ett oerhort arligt forsok med A for effort maste jag erkanna att jag garanterat fortfarande vara belkast i Sverige. Livet ar inte latt for en roding. . .

Sa vad hander i helgen??????

1 kommentar:

Anonym sa...

när till coh med jag bloggar igen får du allt ta och skärpa dig med uppdateringen här.... peace