söndag 25 juli 2010

Disney World, The Keys och familjehelg med Osbournes

uah, ja e lite sliten idag maste jag medge. Franvaron av mina blogginlagg gnager som en hungrig ratta pa mitt samvete. Har docj varit okapabel till att skriva pa grund av otillgangligheten av en dator!

Hur som helst ar vi aterigen i Boca raton, allting ar sa underbart fint har och husen ar stora som slott. Igar lanade vi Granma Barbs golfbil igen och racade runt i samhallet for att studera alla krekationer. Korde ett tag men blev alldeles for nervos att bli stoppad av omradespatrullerande poliser sa det slutade med att jag akte bakpa dar golfbagarna borde sta, vilket var sjukt mkt roligare.

Crystals hela familj ar har och halsar pa den har helgen. Mr och Mrs Osbourne har 4 st barn utover C.s mamma + deras respektive+barnbarn och deras respektive + barnbarnsbarn. Hela huset ar fullt! Igar hade vi Girls-night-out med kusiner och mostrar, vilket forklarar dagens krppsstatus.

Disney World var helt otroligt, jag kunde latt boatta mig i Wild Wild West-landet. Akattraktionerna var inte lika exalterande som pa SeaWorld men dagen i sin helhet var perfekt. Fyrverkerierna vid 22.00 var dessutom inte av denna varld, jag vill numera bli kemist och gora raketer i resten av mitt liv.

Pa tisdag morgon tog vi var Lexus och begav oss med talt och sovsackar ned till Key Largo for att campa och utforska det allra sodraste delarna av Staterna. Tyvar hade vi missat tt en tropisk storm/orkan holl pa att ta form ute i Atalnten. . .

Forsta natten overlevde vi natt och jamt en monsun i taltet och andra natten holl vi pa att blasa ivag. Jag gjorde ngra tappra forsok att fa dyka men alla batar va installda pa grund av 4 meter hoga vagor och vindar som kunde forsla Moby Dick till Sverige!

Ikval har jag bakat negerollar som ja ska bjuda slakten pa, hoppas pa en succe..

Vi ses pa torsdag Sverige!

1 kommentar:

Anonym sa...

fyyy fan nu är jag avis på riktigt! har du åkt lexus? jag kryssar mellan dom varje dag här ute på ön och min stora dröm är att köra en... jaaa på riktigt alltså. aaah. gaaah. är dom lika fantastiska som man kan tro?! peeeeeeaceeee