söndag 11 juli 2010

VEGAS DAG 3


ah, helt utslagen och bakis idag sa det har blir nog varldens kortaste inlagg!



Vegas dag 3 kan sammanfattas med tva ord : turista och THUNDER FROM DOWN UNDER.


Vi vakande hyfsat frascha denna morgon och lyckades tro det eller ej ta oss ut pa stan for att kolla pa hotellen. Kathy lyckades bli full mitt pa dagen och sprang omkring boopade sma asiastiska barn i rumpa..



Pa kvallen gick vi och kollade pa heta, nakna man (i plural) med aussie accent! Medans alla satt och skratta och klappa handerna i takt satt Maggie helt paralyserad med hakan i bordet och dreglet langsamt rinnande nedfor densamma. Senare skulle vi bege oss till XS och dansa men jag maste erkanna att jag gav upp nar vi antligen var framme, 40 minuters powerwalk senare. Tog txi tillbaka till Mirage, spelade lite pa maskinerna, vann givetvis inte ett skit och sedan gick jag och la mig och dromde om tvattbrador och stenskinkor.. Livet kan nog vara varre!


Nu ska vi till Osbournes grannar och kolla pa fotbollsfinalen och ata skrapmat, precis vad jag och min beerbaby behover for att komma iform igen.


HEJA SPANIEN!

Inga kommentarer: