lördag 10 juli 2010

Vegas dag 2

Innan historien om 8 vilsna flickor i Staden dar synderna ar okontrollbara maste jag papeka det faktum att jag korde en golf cart runt runt i Boca Raton idag och kollade pa alla hus (vilket enligt mitt tycke ar SLOTT, men CFs kompisar ar sommarsugor). Kan riktigt kanna hur nara korkortet ar nu. . .
Hur som helst!

Klockan 8.00 vaknar jag av ett oerhort hogt och irriternade ringande ljud i mina oron, ar fullkomligt okapabel att oppna ogonen, moljigtvis pa grund av att jag bara fatt 2 timmars somn och fortfarande ar full, men slar vilt omkring med handerna for att forsoka fa ett slut pa ovasendet. Crystal stanger tillslut av vad som visade sig vara vackarklockan och vi samlar ihop vara utspridda kroppsdelar och tar oss samman. Idag ar faktiskt Rehab pa hard rock cafe, en utav varldens mest beromda poolpartyn.

Klockan 10 ar vi framme vid vad som tycks vara en oandlingt lang ko. Givetvis skickar vi fram Whitney for att kunna arbeta sin magi och vips, en ogonblinkning och munputning senare befinner vi oss precis vid poolen 20 dollar fattigare. Rehab ar obeskrivbart sa jag far helt enkelt inflika lite bilder istallet. Roligast pa hela dagen var dock nar Kathrine plockade upp en anvand kondom eftersom hon trodde det var en "ballong" for att sedan, panik, nar hjarnan kommit ifatt handens handlingar slanga den i ansiktet pa Danielle.

Se och njut!



Ok, det tog lite langre tid an vad jag trodde.. Skit samma. Vid 3 drog vi dar ifran till Mc Donalds och intog den forsta maltiden sedan middagen i Boca 24 timmar tidigare. Efter en valfortjanad middagslur strassade vi upp oss och drog ned till varat hotells klubb, Jet, dar rapparen Nelly skulle spela. Det var trots allt 4th of July.
Att det hyrt in Nelly borde gett mig en ledtrad av vilken klubb detta faktiskt var. Trots att vi missade save-the-last-dance-stallet maste jag erkanna att det har var det nast basta. R A P, var bara fornamnet.
Jag gilar inte sandan musik.
Vid tva gav jag upp och och la mig
DAG 3 fortsattning foljer. . . .

Inga kommentarer: