onsdag 14 juli 2010

GAH, seriost

nu har ja varit alldeles for dalig pa att uppdatera!

Sista dagen i Vegas var ett anda stort fylleslag, annu en gang i VIP avdelningen. Denna gang var aven Shaq Oneill med och festade, han gjorde ett snabbt inslag som DJ. Vi hade aven biljetter till Cirque du soleil vilket var UNDERBART.
SOm ett barn i en godisfabrik.

Nu ar vi ater igen i Ocala, imorgon ska vi aka till stranden, har inte varit vid en riktig strand sedan Miami sa de ska bli skont med lite saltvatten och sand.


Min branna gar det val sisadar med, laste pa aftobladet att det var varmebolja i Sverige sa de blir roligt att komma hem och fortfarande vara blekare an resten av befolkningen.




Idag har vi suttit barnvakt at Crystals kompis ungar, vi gjorde hopptrick i poolen och givetvis sa lyckades jag fa ungen att skrapa upp hela benent pa bassangkanten efter att ha hetsat henne till att forsoka sig pa en superskruv. KIDS DONT TRY THIS AT HOME!

Mitt mal att ga upp 10 kilo medans jag har ar borjar sakta men sakert narma sig. Jag provar i stort sett allting jag ser och tro mig, det finns en del sott och fett i det har landet. Imorgon blir det KFC och popcorn chicken, en given favorit som stina introducerat!


Nu ska vi hyra hung over och sjunga med i var theme song fran Vegas...

Inga kommentarer: