torsdag 15 juli 2010

Beach time is best time


Idag gjorde vi en liten road trip till Daytona beach for en harlig strand-och-bad-dag. Givetvis brande jag mig, dock bara lite grann, sa antar att jag kommer vara lika blek som vanligt imorgon!


Imorse var vi tvugna att ga upp halv 8 (!) for att ata frukost med ett gang utav hennes bekanta fran kyrkan. Jag at pannkakor med sirap men tyvarr kunde inte det sota hindra mig fran att vara lite grinig fran att blivit upptvingad alldeles for tidigt under mina lediga dagar.


Tydligen befinner jag mig just nu i vad som kallas Bible Belt, de ligger i stort sett en kristen kyrka i varje horn. Det finns nog inte en anda person i det har samhallet som inte tror pa Gud.

Forutom just nu, nar jag ar har, jag tror namligen pa vetenskap och fri vilja!


Forovrigt at jag en dubbelmacka med jordnotssmor pa ena halvan och nutella pa andra, dessutom hade jag grundad toasten med ett harligt lager smor! Historien ger bara en vag inblick av min nutritionsstatus under vistelsen har. . .


Inga kommentarer: