fredag 11 juni 2010

Va? Är det redan fredag?

Precis som resterande av mitt liv går bloggen numera i slow motion.
Som om hela hjärnan gått i tillfälligt ide.

Fick i alla fall reda på att jag klarat både mikrobiologin (tro det eller ej) och farmakologin. Så jävla underbart skönt, nu kan jag verkligen ta sommarlov. 17 dagar kvar till Miami, 8 arbetspass och en sju helvetes midsommarfest. Tiden kommer gå snabbt!
Ansökte om inresetillstånd till USA igår, verkade gå bra. Nu återstår det bara att se ifall migrationsverket släpper in mig eller inte!

Jobbet går bra, men om jag inte var dum i huvudet innan så lär jag bli det nu av att gå upp 02.20 varje dag. Förstår absolut inte hur min kropp klarade av att leva så här under sån lång tid? I och för sig vänjer man sig nog efter ett tag. Har inget minne av att jag var så här förstörd.

Ska träna för första gången på 2 veckor nu också. Som sagt, hela mitt liv har tagit sommarlov!

GÖTT MOS

1 kommentar:

JL sa...

Klantigt att vi inte hörde av oss när vi nu hade vägarna förbi. Får skylla på att våra hjärnor också gått i ide ;)
Nästa gång säger vi till va så säker!!