måndag 21 juni 2010

Uppenbarligen så är jag sämst!

Mer än två veckor sedan senaste inlägget. Kan man vara sämre? Troligtvis inte. Dessutom glömde jag boka pass på Securitas i fredags så nu får jag varken jobba måndag, tisdag eller onsdag som planerat var. Bloody hell, hur fan kunde jag vara så dum?
På fredag är det midsommar som gäller, ojojoj vad roligt det kommer bli. Eller förhoppningsvis blir det så iallafall! Alla som kommer dit måste vara glada, dansanta och fulla annars kan man lika gärna åka hem.
Vi var på Buddys i fredags och åt de världsberömda tigerräkorna (sjukt goda), annars har det bara varit simtävling hela helgen med blandande framgångar hos mina underbara US-simmare.
Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. På måndag bär det av mot Miami, hoppas hoppas hoppas att det inte blir någon mer strejk för SAS bara. Jag kan typ inte sova på nätterna för jag är så jävla nervös för de. Om jag inte kommer iväg den här gången måste de betyda att jag inte ska åka till USA. Att dom vägrar ta emot mig eller något. Suck, jävla ödet.
Återkommer när det händer något roligt i mitt liv som är värt att rapportera!
Over and Out

Inga kommentarer: