måndag 7 juni 2010

Första dagen på jobbet!

Så var sommarlovet slut - jobbade Arlandas första passet på arlanda idag. Blev totalt slutkörd och har nu ägnat resterande av dagen framför datorn i soffan/vilandes i sängen!
Behöver väl inte göra något produktivt varje dag, eller?



Nu ska jag och Stina ha en syskon-kärleks-kväll och poppa popcorn och kolla på chick-flicks. Synd bara att min väckarklocka ringer 02.20 imorgon och att det snart är läggdags. Jag och 5-åringarna som går och lägger oss efter bolibompa. Ger lite flashbacks från back in the days.

(Oj vad jag har blivit internationell nu när det bor en utlänning i min lägenhet)

Skulle försöka lägga ut lite bilder från Lördagens bravader men har inte riktigt lyckats med detta, mest pågrund av att dom ör belägna på Ceris kamera som varken jag eller sis förstår hur den fungerar. Illa! Så länge får ni hålla till godo med den här länken till Uppsalavimmel som givetvis fann mig på dansgolvet.

http://www.uppsalavimmel.se/events.view.php?id=2540&image_id=113404

Shake and pop gott folk

Inga kommentarer: