onsdag 12 maj 2010

Words are very unnecessary

Ha, ni vet hur man måste skriva i vissa ord efter att man kommenterat på en del bloggar. Skyddar från spam eller vad nu anledningen är. Hur som helst så skrev jag nyss någonting till Nina och fick då orden The Ringworm. Seriöst? Är det någon som sitter och hittar på dessa kombinationer eller kommer dom slumpmässigt från engelska ordlistan. Hysteriskt roligt i alla fall, bra början på dagen!

Tentapluggandet, och så även tentasnacksandet, har numera officiellt startat. Igår åt jag så kopiösa mängder godis att jag skäms när jag tänker på det. Undrar om det finns några kliniska studier som visar ett samband mellan snacksande och ökad inlärning. Hoppas de för min skull, då skulle beteendet åtminstone vara försvarbart.
Emilie och jag försökte göra en pakt igår om att vi skulle försöka köpa lite nyttigare saker i fortsättningen. Efter en lång diskussion avslutade hon med "men vi kan väl i alla fall få köpa kex, kex är ju inte så onyttigt". Undrar vad hon gjorde under vår nutritionslära?
HAHAHA - mitt stavningsprogram på firefox trodde jag menade koncentrationsläger när jag skrev nutritionslära! Ännu ett gott skratt så här på morgonkvisten, det tackar vi för.

Ett mindre tredje världskrig bröt ut igår när jag publicerade bilderna från den långt ifrån lugna Linköpingshelgen. Vi är smarta, snygga, unga och extremt charmiga. Klart vi måste få ha roligt! Work hard, play hard -> är det inte så de funkar? Sen att man inte alltid blir snygg på bild är väl en annan 5a :)

Inga kommentarer: