måndag 10 maj 2010

Light my fire

Är mitt uppe i Midsommarplanering. Håller på att skicka en beställning om sol till vädergudarna just nu! Vill man nånting tillräckligt mycket så brukar det väl bli så, eller? Hursomhelst kommer de bli sjukt bra drag och jag hoppas på stor uppslutning. The more the marrier!

Ledig från skolan idag, skönt som fan, eller ok jag är väl inte direkt ledig men vi ska plugga hemma. Tenta nästa vecka. Farmakologi - känns så där roande faktiskt. Som tur är har jag Ebbas 50/60-tals lista på högsta volym som helt enkelt inte går att deppa till! Gött mos (observera att jag inte riiiktigt lyckats bli av med uttrycket än, trots flertal klagomål under personalfesten). . .

Försökte fixa en flygbiljett till Umeå nu till helgen, gick väl sisådär bra. Ska försöka mig på en sista minuten på fredag istället. Då blir de SJ och 6 timmars (minst) tågresa istället. Ovärt, men får i alla fall möjlighet till lite studietid (läs god tågsömn).


Nu börjar en ny vecka utan snus, fan jag tror jag kommer försmäkta. Varför starta ett sådant plågsamt projekt egentligen? Verkar helt onödigt att lida i onödan. Men, men - man måste väl vårda sitt vackra leende om man vill bli gift någon gång i framtiden!

Inga kommentarer: