söndag 9 maj 2010

Sunny Sunday

Är på lunchrast från helgens simtävlingar. Inte lika svettigt i hallen idag kan jag meddela, jävligt segt bara! Stina håller på att städa nu - ungefär vartannat ord hon säger handlar om mig och mitt osunt stökiga beteende. Svårt att lära en gammal hund att sitta, dessutom hävdar jag att de faktiskt inte är så farligt. Man kan inte spendera hela livet till att ha snyggt omkring sig. Hellre städa riktigt överjävligt noga en gång i veckan än att hålla på och spendera hela dagarna till att finlira runt omrking sig. Jag har väl för i helvete ett liv, hinner inte alltid färgkoordinera matvarorna i kylen :)

Personalfesten i fredag, som jag var måttligt taggad inför innan, visade sig bli en stor succé. Bara precis på gränsen till full dansade jag mig svettig till diverse 80-tals dängor. Sulorn glödde och rumpan svängde ->dancing queen är numera min offentliga titel. Royaliteten på dansgolvet!


Nu blir de fokus träning inför Brita, bortsett från de två senaste veckorna har jag ändå varit hyfsat bra och tränat regelbundet men nu har de spårat lite. Varför, varför finns det så sjukt mycket att göra och så sjukt lite tid?

Inga kommentarer: