torsdag 20 maj 2010

Och så gick karriären åt helvete!

Har nog ärligt talat aldrig varit mer omotiverad till en tävling som den nu i helgen. Tävla är annars bland det roligaste jag vet och jag brukar alltid vara sjukt taggad - oavsett form. Antar att det här har någonting med min brain-over-load att göra. Det har hänt lite för mycket nu på lite för kort tid och jag tror inte riktigt jag hunnit hoppat på tåget ordentligt, utan håller mig krampaktigt fast i dörrhandtaget och försöker inte ramla av i farten.
Oavsett så kommer det nog bli gött med en helg tillsammans med FMIFs grädda, eliten av dagens ungdom!

Gårkvällen på Bullit var hysteriskt rolig. Ibland undrar jag vem som egentligen är lyckligast över att Cez är här nu, jag eller Stina? En liten spetlig kille kom fram till oss igår och frågade om han fick prata med Cez, hävdade att han "kände igen" honom och frågade om han surfade. Mitt i samtalet insåg dock Cez att den stackars lilla killen troligtvis förväxlat honom med någon annan, speciellt då han blev nästintill tårögd av beundran när vi satte oss vid deras bord för en öl. Haha, imorse ringde han och bad C komma ned till en skateaffär här i Uppsala för att kolla på lite bilder han skrivit ut (önskar jag kunde vara där för att se hans min när Ceri snällt förklarar att det inte alls är han på bilderna).

Mackan ÄGDE dessutom Söder igår. Svårt att få folk att inse hur roligt de här ör om man inte träffat Söder och Jocke. Att säga att musik är deras liv är att ta i i underkant när man ska beskriva deras kärlek. Hursomhelst lyckades Mackan plocka en låt före alla andra på puben. The Clash - This is America och numera är Söder hennes lilla bitch förevigt (värt).

Avslutningsvis så utmanade Ceri några utav Uppsalas elitsimmare på 50 meter frisim. På tisdag 21.00 avgörs racet och förloraren måste bada i ån. Sverige vs Australien, Fyrishov -> be there or be square.

Nu ska ja städa lite tänkte jag

Inga kommentarer: