fredag 21 maj 2010

Here comes Success

ok, Jönköping nu kommer jag! Får bära eller brista, formen är i alla fall betydligt bättre än efter en säsong i Åre - vilket var utgångsläget förra tävlingen. Dock måste jag väl medge att omfånget på min lårmuskler var anmärkningsvärt större. Gah, fattar inte varför jag är nervös? Det brukar jag aldrig bli, måste ha någonting att göra med att jag snart är 25 och att livet är över då. . .

Igår glömde jag köpa maskindiskmedel! Det har varit slut ett tag nu och med tre personer i hushållet är maskinen numera full och disken börjar hopa sig på bänken ovan. Inte fan ställer man sig och handdiskar när man har en maskin? Förstår väl vem som helst. Tänkte dock kanske ändå göra en insats idag, har lite dåligt samvete!

Ska jag behöva sno ytterligare 200 spänn från mitt sparkonto den här månaden? De får fan bli så, måste väl ha råd att köpa åtminstone 1 öl på banketten imorgon.
Önska mig lycka till - håll tummarna - nu kör vi!

Hörs efter helgen!

1 kommentar:

JL sa...

Nu du så ska jag hålla span på dej och dina äventyr!
Vi swischade btw förbi Jönköping idag och snackade lite med jätten Vis på väg hem från bröllop i Nässjö.