måndag 24 maj 2010

Mother Fucking Monday

Vaknade precis upp efter en två jävla timmars power nap. Känns inte riktigt helt ok att lyckas sova så länge! Drömde att jag satt ute på en parkeringsplats med min dator och kollade på det största åskovädret människan någonsin skådad, det närmade sig dessutom mig med stormsteg (ordvits - applåd tack). Hur som helst så var åskvädret precis över mig och reda att slå till med sin fulla kraft när Stina Lönn skramlar med nycklarna i dörren och väcker mig.

Sammanträffande symbolism? Eller?

Hatar måndagar också. Speciellt när man känner sig så här utslagen, antar att helgen tog ut mig värre än planera. Så kan det gå! Jävligt roligt var det i alla fall. Tyvärr fick jag stryk av Carolina Nordvall vilket var ett stort jävla snedsteg som jag absolut inte räknat med. Sparkade henne det hårdaste jag kunde när vi låg och sov (delade på en 120 säng) och därefter skildes vi åt som vänner igen. Men ta dig i akt C, jag kommer ligga likt en great white i bakvattnet och bara vänta på att attackera!

Cez fick jobb idag - på mindre än en vecka i Sverige! Något som dagens ungdomar ligger hemma och klagar på ska vara så förbannat svårt. MISSLYCKADE SOPOR! Han kan inte ens svenska och lyckades ändå, så ärligt, hur svårt kan det vara?

Peace out bro

Inga kommentarer: