tisdag 25 maj 2010

En vecka kvar -> take me to the gay bar



Ok, så idag börjar nedräkningen till två saker:

1, 1 månad kvar till Midsommarfesten i Mora by, kommer bli legen-wait for it-dary!

2, Bara en vecka kvar till min 24:de födelsedag -> SWEET


Allt jag önskar mig är en stor jävla överraskningsfest med alla mina vänner. Kommer det hända? Tror knappast det, uppenbarligen är det ingen som älskar mig tillräckligt mycket för att arrangera det hela trots att jag tjatat på i stort sett alla jag känner sedan i julas.
Om man ändå vore med i MTVs super sweet 16 (läs 24) då kunde man minsann få den fest man, hrm, förtjänade!

Mikrobiologin får mig förövrigt att slita mitt hår, förstår fortfarande inte varför bakterier finns? Hur kan det gynna dem att ha som ändå mål att förstöra sin bärare under snabbast möjliga tid? Vad hände med symbios och att dra nytta av varandra? Jag bär gärna omkring på en bakterie eller två som kan härja fritt i mina celler, allt jag begär tillbaka är en liten super kraft eller två, sen kan dom få stanna hur länge dom vill. Har väl sett Spindelmannen, jag vet hur det funkar!

Ikväll är det swim off i Fyrishov, Stina ringde nyss lite orolig och frågade om det här verkligen var en bra idé. Kan inte tala för Ceri Williams själv, men om jag hade stått i dryga halvtimmen och briljerat med mina simskills så kan man fan inte fega ut när de verkligen gäller. Ska bli spännande att se hur det slutar -> exakt 4 timmar kvar. Ännu en nedräkning!

Göra något vettig kanske, typ studera.

Inga kommentarer: