torsdag 27 maj 2010

Stop this train


Gah, mindre än en vecka kvar till tenta! Orkar inte ens oroa mig längre. Längtar bara tills det är över. Ska börja plugga på lördag och sen köra stenhårt 4 dagar och hoppas på att det räcker? Är väl ok att missa den här så länge ja klarade farmakologin, men de vet jag ju inte om ja gjorde än. I-lands problem, javisst!


Imorse belv jag förvisad till att hålla morgonträningen med simmarna. Herregud vad tidigt klockan ringde, vilket helvete dom stackarna har. 3 morgonträningar i veckan - att man orkar. Allt för karriären, eller?


Igår hängde vi i gäng med folket från Securitas. Tyvärr måste jag väl erkänna att jag inte var i mitt allra bästa hänga-i-gäng-mode, undrar om folk tyckte jag var otrevligt när ja satt och sov bakom mina solglasögon. Brukar alltid vara roligt att höra på allt skvaller som försigår ute bland bagagehus och röntgenbågar, men igår kändes de bara som en stoooor suck. Ibland undrar jag hur man egentligen stod ut med allt skitsnack. Speciellt när det oftast var jag eller P som utgjorde målet, nu får hon bära fanan högt alldeles själv!

May the force be with you :)


Ny dag, nya tag... Ikväll ska jag nog köpa godis - simmade faktiskt själv imorse också så då har jag väl gjort mig förtjänt av det. Eller?


SNACKS TIME IS BEST TIME

Inga kommentarer: