fredag 9 april 2010

what to do, what to do. . .


Så nu är klockan 10.22 och jag har i stort sett varit vaken sen 7 imorse när Stina begav sig iväg mot tåget till Växjö. Hon ska vara bort hela helgen vilket innebär att ja har lägenheten för mig själv - när katten är borta eller hur nu man säger. Hur som helst så har ja ingen aning om vad jag vill göra med den här dagen?


Hemtentan och läkemedelsportföljen ligger och skaver som grus i skon men eftersom jag och Em planerat sätta hos tillsammans med de nästa vecka orkar ja inte tjuvstarta. Tänkte simma imorse men Maria jobbar och Martina drog till Karlskrona, så det sket sig också. Det är grått ute och jag orkar inte duscha! Streamade precis senaste Gossip Girl samt Vampire Diaries så de är avklarat. Vad fan ska man göra?


Ser fram emot gasquen imorgon, fick låna en chockrosa av den-jag-inte-får-nämna och är ganska GANSKA så säker att jag kommer bli snyggast av alla där. . . (beroende på vem betraktaren är)


Nu tänker ja publicera det här inlägget, luta mig tillbaka och vänta på att telefonen skall ringa och att någon utav mina miljontals vänner kommer vilja umgås idag!


Ses i svängen


ps, eftersom Linköping åkte på förnedring igår så blir det väl ett hopp från kyrktornet idag som utlovat. Kommer bli minst sagt smärtsamt. . .

Inga kommentarer: