torsdag 8 april 2010

cocain flows in my blood stream

Nu har ja käkat fransk chokladtårta på Storken 2 dagar i rad - med grädde dessutom!
Skämdes fan när ja skulle beställa idag, dom lär tro att jag är besatt av fett och att min högsta önskan här i världen är att föräta mig.. (ok jag är lite paranoid, dom tänkte kanske inte exakt så)
Iof så simmade jag imorse så de borde väga upp, men bara kalorierna, inte skammen. . .

Idag hade vi redovisning i kommunikation, check, och nu är de bara hemtentan kvar. Siktar på att göra klart den tills tisdag och sen vara ledig veckan ut (igen). Fan den här kursen har varit rätt soft.

23-25 april åker vi och gör Kalmar! Någon som har en bil at låna/hyra ut? Lovar att de inte e ja som ska köra.

Nu ska ja hem till en person vars namn ja inte får nämna och hålla henne sällskap eftersom hon är nära-döden-sjuk. Stackarn!

Ikväll måste Linköping förövrigt lägga upp djurgårn på knäet och ge dom smisk, annars får ja skämmas igen.. Ibland är min käft för stor för min hjärna - eller ok jämt!

motha fucka riverside

Inga kommentarer: