lördag 10 april 2010

Kick-ass

Igårkväll var jag och Nina och kollade in nya superhjältefilmen Kick-Ass på bio, med en stor påse plockgodis och ett förbannat glatt humör. Sjukt bra rulle - lätt 4 toast av 5!

Att bero på superhjältar så är det nått slags event här på Uppsala Konsert och kongress, det springer omkring massa freaks iförda monsterkostymer, den ena värre än den andra, i mitt område. Om jag inte var mörkrädd innan så är jag nog fan de nu! Imorse när ja skulle cykla till simhallen (ja, klockan är 10.07 på en lördagsmorgon och jag har redan varit och tränat = NÖRD) mötte jag en Panda och ett Lejon på gatan. Fräscha grabbar, eller tjejer eller vad de nu var som fanns bakom uniformen. . .


Funderade starkt på att gå dit igår med ett 6-pack red stripe, supa mig full och kasta tomflaskor på kidsen. Fast det kanske varken är lagligt eller socialt accepterat!


Ikväll kör vi Gasque, men först blir det 5 timmar seriöst skrivande av hemtenta, guuuuuud vad roligt och motiverande. Fast desto större anledning att fira ikväll, om vi hinner bli klara det vill säga. Underskatta INTE kraften hos Em och Kajsas råpluggande under stress!


In i dimman
ps. ge mig sommar sol och saltvatten och jag skulle offra både sans och vett!

Inga kommentarer: