måndag 12 april 2010

Vårkänslor

Fy för i helvete vilken fint väder det är ute! Trist att en annan måste gå och sova middag nu eftersom hon varit uppe sen 3 inatt och jobbat hårt för att hålla den civila luftfarten fri från terrorattentat. Känns bra att för omväxlingsskull få göra någon nytta här i världen (eller ok, jag kanske mest har skvallrat, snacksat och spanat om jag ska vara ärlig)!

Gasquen i lördag var dröm - hörde jag skål? Hade de inte varit fysiskt omöjligt så skulle jag faktiskt tro att jag är bakis även idag. . . Måste dock försöka uppdatera mig på alla skålar och snapsvisor, hängde inte riktigt med på alla sånger som skrålades.

Så är man ledig ännu en vecka i skolan. Känns som att de gäller att passa på nu för sen blir det väl tufft igen när farmakologin drar igång. Jag kommer knappt ihåg hur man gör när man pluggar längre. Tycker att det inte varit någonting sen vi skrev Anatomin?

Nej, nu känns de som om de e dags för en liten snoose. .

Förresten så kommer inte Crystal hit i sommar. Dom har fått termiter i hennes hus vilket kommer kosta henne hela sparkassan. Va fan är Amerika för land egentligen, har dom aldrig hört talas om ordet hemförsäkring?

Inga kommentarer: