måndag 26 april 2010

Hallelulja, prisa kärleken


28 april spelar John Dahlbäck, mannen i mitt liv, på Solidaritet.

Förstår ni vad de här innebär? Mitt hjärta hoppar av lycka och givetvis kommer jag stå närmast DJ-båset iförd en t-shirt med texten "I wanna carry your children", samtidigt som jag kastar obeskrivligt sexiga underkläder på honom. När jag väl lyckats fånga hans uppmärksamhet kommer jag utföra diverse extremt svåra och imponerande dance moves (bland annat krokodilklappen) för att snärja honom! Under de stunder vi får ögonkontakt kommer jag givetvis lägga huvudet på sned skicka iväg ett utav mina oemotståndligt charmiga leende, vilket kommer träffa rakt in i hans musikhjärta som ett knivskarpt pistolskott .

Efter denna hat-trick av pick-up-moves finns det ingen annan utgång än att herr Dahlbäck kommer smälta som smör i mina armar och bröllopet är planerat till Midsommar, så vi kan slå två flugor i en smäll.

Tänk att min dröm äntligen skall bli sann, tror knappt på det själv än, men den här planen är allt för vattentät för att misslyckas!

Inga kommentarer: