tisdag 27 april 2010

Calleth You, Cometh I

Ok, jag vet och inser nu att mitt facebook-användande har gått helt över styr -> käpprätt åt helvete. Tänkte idag göra en enkel liten vetenskaplig undersökning, helt enligt parametrikens alla regler, och bokföra mina inloggningar.
För att göra en lång historia kort, vid 10nde gången slutade jag helt enkelt räkna och drog den helt generaliserbara slutsatsen att jag, Kajsa Lönn, är seriöst (och möjligtvis utom räddning) beroende av community siten Facebook!

Imorgon skriver jag tenta i läkemedelsräkning, håll tummarna ni som kan, och sedan blir det troligtvis en öl i flott-byggar-tältet på Polacksbacken. Vidare till simhallen för lite seriös träning och sen . . . . behöver jag ens säga de . . . min egen Personliga Jesus -> John D! Så sjukt laddad att jag inte ens har energi att bli nervös över dessa äckliga infusionsuträkningarna.

Vart tar dagarna vägen, tiden går alldeles för fort nu. Jag blir nästintill åksjuk!


Nu kör vi

ps, eftersom Nina inte skickat/lagt ut bilderna från helgen så kan inte heller jag göra de. Ni får hålla till godo med den här så länge.

Inga kommentarer: