söndag 25 april 2010

and Im a handsome son of a bitch. .

Vilken helg, vilket liv!

Alltid lika sorgligt när man måste ta sin resväska och sätta sig på tåget tillbaka till Uppsala. Säkert frambringat både en och två nya magrutor bara genom asgarv de senaste 48 timmarna.
Sliver i fredags höll som vanligt klass - lite besviken att jag inte lyckades charma mig till lite John Dahlbäck, men DJn var aningen svårflörtad. Kul att se Gurra G igen, trots att han stod för de absolut värsta skandalerna under kvällen.
Återigen insett att en Iphone är värd sin vikt i guld och räddad mig ur en situation som annars kunde slutat riktigt illa (måste införskaffa)!

Lördagkväll med Untouched (ni som har sett bibban på Systemet förstår varför det är roligt) och Red Stripes. Spelade sällskapsspel. Tack Nina och Anton för att ni är så äckligt socialt kompetenta att ni även kan anpassa sig till ett Sturefors crew, tro mig vi är långt ifrån normala. Många har försökt, få har segrat.

Ok, skit i den här redogörelsen nu! Summan av kardemumman är att jag verkligen verkligen behövde den här helgen, trots att jag inte visste de..

ps, vi har lyssnat på så bra musik att mina öron gråter. Dagens tips från coachen relaterar till helgen -> Depeche Mode, Just cant get enough (bortsett från den sexuella undertonen)

1 kommentar:

Bubbles sa...

Du glömde det viktigaste, BUBBLES!!!!