måndag 1 mars 2010

Sweet enough to get away with murder

Ok, upptäckte precis att kanal 5 ska slå liv i Charmed, som var 3ans stora dragplåster året 1999. Även känt som ett utav mina "högstadie-favorit-serier"! Lite på att jag kommer sitta bänkad framför teven 15.40 varje eftermiddag framöver. Ring inte, sms inte och för guds skulle stör inte..

På onsdag har jag biljetter till la Roix men har varken råd eller speciell lust att gå,
kanske beror på skitvädret utanför eller att jag fortfarande slickar min sår från fredagen. Någon som är sugen på biljetten så är det bara att höra av sig, tyvärr kommer E.K på köpet då vi skulle gått tillsammans. Hon är dock inte så farlig som hon ser ut, kom ihåg de!

The Beautiful Art of Social Seppuku siktar på världsherravälde, glöm inte vem som var med från början när detta händer.

Imorgon blir de statistik för hela slanten, så exalterande. . . . (NOT)

1 kommentar:

Anonym sa...

nej, Ebba ska gå på la rOux och inget annat.. soooooooooopa!! jaja, när vi är i hamn med projekt värdlsherravälde så är det vi som står på scen och alla betala dyra pengar och reser långväga för att höra våra ljuva röster.. eller, det har vi ju inga, bättre om vi dansar kanske...? peace