söndag 28 februari 2010

Sköna söndagar

Nu ska ja snart kola på bröllopsfotografen med P. Hon måste bara hänga upp tvätten först, de luktar gott om sköljmedlet.

Idag var jag på ICA maxi med syster, de gör jag fan aldrig om. Det tog henne 15 minuter och bestämma sig för vilken sorts korv hon skulle ha som pålägg till frukostmackan. 15 minuter! Om inte det är beslutsångest så säg. . .

Glitter och glamourkvällen i fredags slutade med en eller två glas rödvin för mycket och träningsvärk i benen efter allt dansande!

Redo för hell week i skolan? Njae, men de e bara att ta tjuren i hornet och bita ihop. Två seminarium och ett PM som ska inlämnas innan fredag.. SEGT!

Bror åkte Öppna spåret idag och jag fick hemska hemska flashbacks från min karriär som längdskidåkare. Fan i helvete vad jag slet den där söndagen för två år sen! Men i mål kom jag och nu har jag de gjort, över min döda kropp att jag skulle köra igen. Fäderens spår, eat shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi var duktiga du och jag kajsa.Och ändå vill du köra ö till ö, tror att det är jobbigare en vasan jag.

Anonym sa...

Men C, de e stoooor skillnad på att simma och att åka skidor.. Simma är roligt och dessutom ngt jag kan :)