fredag 26 februari 2010

"Män i allmänhet, militärer i synnehet"


Gårdagens mest sanningsenliga citat, Linda Wennler du är fan det bästa jag vet!


Har precis kolat på ännu ett avsnitt av Vampiers diaries (ja, jag inser att jag precis begått ett socialt självmord), och det är så jävla beroendeframkallande. Tyvärr blir jag lite smått förbannad på mig själv när jag inser efter avsnittet tagit slut hur innerligt jag längtar till nästa (åter igen, social suicide). Men men, det är som det är, i mitt försvarstal bör det tilläggas att jag INTE fastnat i Twilight-hypen!


Ikväll ska jag på Orchidea och slå klackarna i taket i vad som förmodligen kommer bli den mest dansanta kvällen på länge. Jag hoppas på en kväll med schlager, glitter och sjukt mycket glamour. Innan utgång blir det vin- och ostkväll med tjejerna från securitas, pretentiöst är väl bara förnamnet, men kvällen har goda utsikter att bli kanon.


Nu måste jag till löpbandet eftersom jag har en semla och 250 gram godis från gårdagen att förbränna. . .

1 kommentar:

jenni sa...

Jag är också beroende av Vamopire diaries!!!