tisdag 9 mars 2010

Life is wasted on people


Har precis skrivit klart min omvårdnadstenta, tror jag seglade igenom den galant och helt felfritt. Eller inte?


Träningslägret i helgen gick oförskämt bra. Jag lyckades uppnå ett utav mina nuvarande livsmål: att simma ifrån C. Nordvall (världsrekordinnehavare) på 50 längddyk! Jag vet att för det flesta utav er låter detta som rena grekiskan men det är ungefär som om Johan Wissman lyckades springa om Usain Bolt på 100m, med andra ord en förbannat stor prestation.


Igår var jag på hockey på hovet tillsammans med Larssa. Gick dit med en stark övertygelse om att linköping skulle gå hem med segern. Tyvärr slutade det hela med ett olyckligt mål från djurgårdens sida i förlängning och jag fick bege mig hemåt med svansen mellan benen. Andra året i rad detta händer, vi har infört som tradition att varje år se en match mellan dessa lag, då han tyvärr är inbiten djurgårdare. Fortsätter de så här tänker ja fan inte hänga med 2011!


H i min klass tipsade igår om att Jesper Sahlén, som förövrigt var min drömman 2007, bloggar på avenyn.se. Missa INTE denna sensation, hysteriskt roligt:




Nu ska jag gå och lägga mina sista besparingar denna månad på ett par ordentliga löparskor!


Mother fucking riverside


ps. 17 mars är det Paddy´s och förfest hos mig! Ta på dig något grönt, ett 6-pack guiness och kom vid 6. Det kommer bli vild, vågat och på gränsen till skamligt!

1 kommentar:

catta sa...

vad fint kort på er /persson cp