fredag 5 mars 2010

Fredag

idag kör vi sista rycket på hell week i skolan. PM opponering och redovisning av diskrimingeringsgrunder. Så jävla skönt att ha de gjort, nu är de bara två små små tentor kvar och sen är även den här kursen avklarad!

Imorse när jag vaknade upptäckte jag till min fasa att halsen kändes lite svullen, fan! Jag ska ner till Jönköping i helgen på ett efterlängtat träningsläger i livräddningen. Eftersom jag var sjuk på förra lägret uppe i Älvdalen hade jag verkligen sett fram emot att ge järnet nu.

Idag blir det väl att missbruka halstabletter och dricka honungste och hoppas, hoppas att det blir bättre tills imorgon!

Ikväll blir de Avatar med Anna och syrran, dock inte 3D, och några öl på Norrlands nation. Perfekt sätt att avsluta en svettig skolvecka!

Vi hörs efter helgen..

Inga kommentarer: