torsdag 11 mars 2010

Världens små under


Idag har jag spenderat sammanlagt 4,5 timmar i en svettig och varm simhall. Mysigt!


Statistik tentan känns oerhört tveksamt, kan möjligen bli en första omtenta där. Känns helt meningslöst, Max poäng var 9 och de krävdes 7 p för att bli godkänd. Inte mycket spelrum för tolkning- och slarvfel. Efter tentan fick vi, traditionsmässigt, hem till mig och käkade mat. Denna gång blev de dock pannkakor me sylt o grädde istället för korv. Jag bevisade en gång för alla att jag kan göra en 540 med plätten!


Har även suttit barnvakt idag åt lillråttan, hon är så förbannat söt men ja måste erkänna att man verkligen andas ut när Sara kommer och hämtar henne. Ska garanterat vänta med barn tills jag börjar närma mig 30!


Igår var jag ute på Arlanda en sväng och jobbade. Lillråttan och Arlanda är känns lite likadant, det är förbannat roligt för stunden men när man väl får gå därifrån känner man obeskrivlig lycka för att det inte är något permanent!


Imorgon blir det Snake Bites hos Jocke och lördagen bjuder på Stockholm och Sandra, kommer bli en soft helg. . .

Inga kommentarer: