lördag 13 februari 2010

Dum dummare

Tiden går snabbt när man har roligt... eller?

Sista veckan på VFUn startar imorgon, jag har inte skrivit ett ända ord på inlämningsarbeten vi skulle ha gjort och sitter riktigt i skiten nu. Känns som om det kommer bli några sena kvällar/tidiga nätter de närmaste dagarna!

Som tur är har jag minst sagt begåvats med skriftets gåva så allting kommer lösa sig. Ha lite tro!


Idag har jag ännu en gång suttit i en varm och svettig simhall och skrikigt mig hes på ungdomarna. Kan inte för allt i världen förstå varför, men ibland är de helt underbara!


Behöver lite variation. Vardagen tar kål på mig!


17 maj kommer Ceri hit, då ska vi bo 3 pers på 43 kvadrat.. Finns de hjärterum finns de stjärterum.
Ah, Dum dummare går på kanal 5 just nu. Missa INTE

Inga kommentarer: