måndag 8 februari 2010

Ae dans

Jag och sis har precis kommit hem från FoS där vi försökt oss på ett sjuhelvetes danspass.
Tänker inte gå in på några detaljer men jag kan berätta att dfe hela slutade med att jag och den där stjärnan, ni vet han som alltid finns på fos iavsettn stad eller pass, står längst fram och gör bort oss inför hela klassen.
En medelsåldersman, någolunda förståndshandikappad och alltid iförd samma gympakläder. Jag; högröd i ansiktet, han; nöjd över oförklarig uppmärksamhet.

Stinas kommentar, "kajsa, du vet att du har glasögon på dig va", varpå ett asgarv följde!

Hursomhelst, bloggat oförlåterligt dåligt senaste! bättring ska försökas med kan inte lovas.
Jag är ute på VFU nu, sjukt roligt. Vill aldrig plugga igen, vill bara bli klar nu, nu NU.

Linköing i helgen, längtade hem som fan.. Ska man kanske flytta tillbaka? njae, ja är sugen på Västkusten. Det vore verkligen något! men vem ska bo i lägenheten då?

1 kommentar:

Anonym sa...

flytta inte tillbaka till lkpg. kom till västkusten så kan vi äta räkor och segla./persson