måndag 25 januari 2010

Woop woop

Längtar till Inflyttningsfesten på lördag. . Eller samtidigt inte, vill absolut inte vara bakis och vill absolut inte städa lägenheten! Tur att jag bjudit tysken, hon vaknar ju ändå så tidigt så när en annan går upp runt tio halv elva brukar oftast hela stället redan vara skinande rent eftersom en rastlös själ gått lös och försökt fått minuterna att gå.

Sekretess kan ibland vara jobbigt, speciellt när man verkligen verkligen behöver prata om saker och ting!

Praktiken går som smort, Tierp må kanske ligga i världens ände men fan vad goa tanter och farbröder som finns där. . Tror nog faktiskt att jag kan ha valt världens bästa yrke. En kursare till mig klarade av att ta två venprov idag, vilket medförde att jag kommer få sjuklig prestationsångest tills de e min tur på torsdag! Någon som känner en heroinmissbrukare eller dylikt så jag kan få tjuvträna???

Imorgon ska ja jobba lite xtra på Arlanda, snart är det sommar och då vill man gärna ha en liten slant på sparkontot till de världsliga sakerna som en öl på bryggan, mjukglass på raggartorget och en cola zero (med sugrör) på stranden.

Over and out y´all

3 kommentarer:

Anonym sa...

men jag städar bara så länge jag kan upprätthålla illusionen att ni andra givetvis inte räknat med att jag skall göra det och egentligen högst gärna skulle vilja hjälpa till, om det inte vore för det faktum att ni inte vore totalt däckade av spritångorna...
Jag har också tystnadsplikt, kan de inte på något sätt ta ut varandra? Eller, om man pratar under påverkat tillstånd och sedan inte minns något av vad som sagts, det borde väl även det fungera?
jaja. peeeeeeeeeeaaaaaaaaaceeeeeeeeen LOOOVE //flugan

Anonym sa...

du bloggar sämre än en kamel på gotland

Anonym sa...

alltså uppdatera menar jag