måndag 15 februari 2010

Välkommen världen!

Så här ligger det till, i helgen kom en viss information mig till handa angående offentligheten av min blogg. Givetvis vet jag att allting som läggs ut på internet är tillgängligt för alla och står såklart för allting jag skriver, men blond och naiv som jag tydligen är tänkte jag kanske inte på vilka som egentligen skulle läsa den.

Med det sagt vill jag bara redogöra för tre saker:

1, De personer som känner mig vet att jag är en människa som uppskattar en riktigt saftigt och underhållande historia, och kanske ännu mer att få berätta en. Däremot har jag en viss förmåga att överdriva något när jag redogör för händelser i mitt och andras liv (därmed absolut inte sagt att de skulle vara ren och skär lögn). Därför skall allting som läses på denna blogg tas med en nypa salt.

2, Innehållet här riktas först och främst till mina vänner på annan ort, dvs de personer som jag inte kan, hinner, orkar eller vill ringa varje dag. Att blogga är ett perfekt kommunikationsredskap för att hålla sig uppdaterad om vad ens nära och kära runt om i Sverige sysslar med. Tänk därför på att redogörelserna här kan vara, och troligtvis är, vinklade till deras fördel och nöje.

3, Ta absolut ingenting här personligt. Jag hänvisar till punkt ett och två.


Slutligen hoppas jag att iallafall kunna erbjuda en skön tidsfördriv här på Casa de la Kajsa!


OVER AND OUT!

1 kommentar:

Anonym sa...

too late.. party on!!!!!!!!!! // din flugan som är fullständigt anonym och oidentifierbar