måndag 28 oktober 2013

Hear hear, give me some pumpkin beer..

Jaha hörrni, hur gick de där då?? 5 dagar i total tystnad.. inga ursäkter är godtagbara men hänsvisar till vårt motto.. Iof är väl att låta Sverige veta att man lever inte riktigt samma sak som att livsskryta.. eller??

Hursom helst har de fan varit full fart här från första sekunden vi satte foten i detta underbara land..

Jimmy kom självklart inte och hämtade oss på flygplatsen som han så hederligt lovat, han hade 'tappat bort' sin bil sen kvällen innan.. Dude, hur lyckas man tappa bort sin bil?? Och allt nojjande över tullen visade sig vara helt onödig spenderade tid eftersom jag och Hannah fick ta fast lane genom hela skiten.. måste faktiskt säga att jag nästan, NÄSTAN är lite besviken.. hade tom övat in ett litet tal för gränspolisen!

Vi tog ialf en taxi till Bronte beach, där James bor, taxichaffören blåste oss på 20 dollar men våra hjärnor var nere på lägsta verksamhetsnivå så vi fattade inte de förrän senare!

Hann med två timmars powernap och sedan lunch dusch innan vi begav hos hem till Ninas kollektiv för backyard bbq.. har ingen aning hur ja orkade men kvällen var FANTASTISK och dansskorna glödde innan vi slutligen åkte hem..

Söndagen spenderade på stranden och därefter tre rätters på Jamie Olivers italienska restaurang.. Igår var vi på comedy club och ikväll ska vi ut o dansa salsa..

Ölmagen är påbörjad och imorse drack ja, helt allvarligt, en öl till frukost.. bör dock tilläggas att klockan var halv ett!

Till Lena Söreke - Hannah har redan 1, 'tappat bort' sin kamera
2, gått vilse och
3, varit okapabel till att öppna en flaska iste....
Vad hände med de norrlänska bootcampet ;)

Peace out!!

Ps, ja gav en snus till en svensk kille i hissen på hostelet idag.. har aldrig sett en lyckligare man!

1 kommentar:

Lena Söreke sa...

Oj Oj Oj, - min dotter har fört mig bakom ljuset.
Under förevändningen, att hon valt ut ett ännu tuffare "camp", än mitt egna planerade, släpptes hon av på Kallax.

Jag borde nog ha varit litet mer misstänksam, då hon inte såg ut att ha packat ned vare sig vattenflaska eller kängor - Och därtill avreste i högklackat.
Att hon därtill återvände med en snuskigt luxös morgonrock, där det stod Hilton på ryggen, borde ju ha fått mig att inse, att det troligtvis inte var namnet på hennes Camp......