tisdag 29 oktober 2013

5 am

Asså ja är inte riktigt helt säker på vad min älskade kropp är ute efter just nu, MEN kan med all klarhet i hela detta universum understryka att mitt huvud börjar bli trött på att vakna 5 (läs 4.58) på morgonen.. v a r j e j ä v l a m o r g o n!! På riktigt skulle ja kunna extraknäcka som världsklocka, eller fröken ur..

Ok första dagen var de acceptabelt - hade några extra timmar på mig att fundera över livets mysterier och olösta gåtor.. Andra natten avverkade jag universums oändlighet och bästa botemedlet för HIV.. Nu, så här fjärde natten när meningen med livet känns rätt hyfsat självklart önskar ja mest att ja fick sova...... Snälla......

Har förövrigt inte hunnit understryka hur fruktansvärt lycklig ja är över att få träffa Nina.. Hon riktigt strålar av glädje och är vackrare än någonsin, (bara så du vet vad du kan vänta dig när hon kommer hem A :)) Jag är så stolt över att få vara hennes vän! Och framförallt att få copy cata hennes outfits..

Igår var vi o dansa salsa som sagt, värmde upp med lite mexikans öl och hemmalagade quesidillas.. för er som ännu inte fått smaka dom så måste ja upplysa att de e lite av min paradrätt.. Iof svårt att misslyckas med mat som innehåller sådana kopiösa mängder smältost! Anyhow så salsade vi skiten ur alla aussies (eller inte) och vid tolv var vi så pass svettiga att ingen ville bjuda upp oss längre.. kunde se avsmaken i deras ögon när de försökte lägga en hand på ryggen för att styra in en i en snurr eller två... Haha, de är då de e dags att gå hem!

Nu är klockan 5.51 - ska blunda ett tag till och se vad som händer.. Kanske, kaaaanske har vi lösningen till världsfred när ja öppnar ögonen igen....

Sov gott (de unnar ja er)

1 kommentar:

Maria sa...

Önskar att jag också kunde varit där!!!!