onsdag 19 december 2012

Angaende High Fives

Ok, jag ar val medveten om att jag innerst inne ar en riktigt "hater".. Ser de helt enkelt som en del av min personliga charm... Men om de ar nagon av er darute som pa riktigt, RIKIGT stor sig av pa den sidan av mig sa ska ni nog sluta lasa nu..

Har tidigare redogjort for mitt langt framskridna hat mot tyskar och tumringar.. Nu maste ja tyvarr lagga till annu en grej som, varje gang ja tanker pa de, far mig att spy i smyg i munnen och de ar alla dessa javla HIGH FIVES... Vem kom pa detta bisarra beteende? Att halla upp sin ena hand i luften och lata nagon annan sla pa den samtidigt som man ger personen ett fanigt leende.. Tyvarr sa ar high fivandet ett mycket mycket vanligt foreommande fenomen inom dykvarlden, vilket har resulterat i att de senaste 3 dagarna har varit oerhort psykiskt pafrestande for mig!

Men nu ar de nya certet tagit, de vidrigaste av allt var att behova dyka i morkt vatten pa natten.. Har aldrig varit sa skrackslagen som nar ja vander pa huvudet och tittade ut i de morka iskalla vattnet, eller nar ja lysta med ficklampan over reven och trodde for varje sekund att en dod kropp skulle flyta forbi framfor mig! USCH!

Hannah och jag har haft lite motvind i vart resande en stund nu, kanner dock att de ar pavag att forsvinna.. Farjorna fran El Nido till Coron var fullbokade och de har verkat vara helt omojligt att hitta ett boende pa  Bohol over nyar... Nu har vi ater tagit oss till Puerto Prncesa och ska flyga harifran till Cebu och vidare upp till Malapasque - hoppas de gar smartfritt o bra!

Nu ska vi kaka. hittat ett stalle som pa riktit serverar valrdens godaste Nasi Goreng, behover ja saga att ja ar i himmelriket???

Inga kommentarer: