söndag 28 oktober 2012

När man blir utnämnd till expert

Ibland får man titlar på jobbet som man väldigt ogärna vill ha.. För några veckor sedan hade jag några simdax-behandlade patienter på avdelningen på rad! Då blev jag iallafall utnämnd till Simdax-expert.. Det här var en BRA titel!

Ja vet fan inte om ja kan skriva här vilken område som jag helt mot min vilja idag blev expertis inom, antar att det finns en gräns man kan korsa i offentlighetens rampljus - dock är hysteriskt fascinerande så glöm inte att fråga mig om de nästa gång vi ses :) ps, det var INGEN bra titel.

Ikväll kollade vi nya Johan Falk-filmen. Jag älskar verkligen dom! De är Psons fel att ja fallit för svensk film. Alla dessa bakiskvällar på Väktargatan med alldeles för mycket godis och hemkörningspizza från Shima. Kebabpizza med vitlökssås, annars kunde de vara!

Idag äter ja Capriccosa med bearnaisesås. Livet har förändrats, antar att de bara är att acceptera.

Inga kommentarer: