fredag 2 juli 2010

Freatard

Just nu sitter jag och sippar fornojt pa dagens andra vodka lemonlime. Idag var det molning i Ocala, som forovrigt ar John Travoltas hemstad, sa jag och Crystal akte pa en liten shoppingrunda. Det inforskaffades tva nya klanningar fran hennes hall och jag kopte nya heels till Las Vegas. Kommer bli hetare an en pannkakaspanna!
Eftermiddagen spenderades vid hennes brors, Ivan den forskrackliges, pool tillsammans med deras 10 manaders gamla baby. Vann stort over C i var interna basketball shoot out!

Uppfann ett nytt smeknamn till min van har borta i staterna. FREATARD, en kombination av orden freak och retard. Kommer snart bli det absolut hetaste inneslanget har i landet pa andra sidan atlanten. Vill ni vara forst med nagot nytt, valkommen att introducera ordet i Sverige!

Dessutom later Freatard mig kora hennes bli de tva kvarteren mellan hennes och Ivans hus. Igar gick det lite skakigt men idag maste jag erkanna att de gick battre (bortsett fran min underbara parkering som tog upp hela deras uppfart)! Kanske ska ta upp mina korkortsforsok nar jag kommer tillbaka anda.

Nu kommer snart eftermiddagsregnet, det ar helt hysteriskt. Dropparna ungefar lika stora som strutsagg.

USA ar ett javligt surrealistiskt land, allting har ar exakt sa gigantiskt som man ser pa teve. Utan bil hamnar man dessutom langst ner pa samhallsskalan. Boca raton, som vi var i andra natten var som tidigare nant det sjukaste omradet jag nagonsin sett.
Sjuk nervos infor att traffa grandpa Osbourne som tydligen ar oerhort rik och konservativ. Han kommer hata mig vid forsta ogonkastet.

Ikvall ska vi ga pa bio. Dagens inkop i snacksvag ar popcorn med kolasas och jordnotter pa, En 4 av 5 toast! Provade aven poptarts i smors-smak vilket inte var en storre hojdare. Antar att de var pga att Freatard inte ville stoppa dom i toastern sa som det bor! Desutom at vi lunch pa tacobell -> VART! 10 kilo kommer inte bli nagra problem over huvudtaget. . .

Imorgon ska vi pa en riktig javla negerklubb (ursakta uttrycket, inget illa menat). Har ni sett Save the last dance sa vet ni vad jag menar. Spanningen ar olidig och jag funderar pa att inforskaffa en skottsaker klanning!

HORS SNART!
ps, nar vi var pa South Beach at jag forovrigt en hel javla hummer for forsta gangen i mitt 24 ariga liv! Plus en sjukt massa annat seafood. Bebisblackfiskarna star jag fortfarande helst over dock!

Inga kommentarer: