onsdag 5 maj 2010

Snabb uppdatering

Sitter och lyssnar på Ebba aka Dangers 80-tals lista på Spotti. Lite många ballader, men i övrigt Sjukt bra! Just nu är det allsång på Marielundsgatan till X-models - Två av oss. Minnen från högstadiet. Tror bestämt de här var Benkan och Tyskens favoritsång!

Ikväll blir det vin och "skaldjurstapas". Längtar, börjar bli riktigt hungrig nu!

Nu måste jag duscha och göra ett ärligt försök till att bli snygg. Får se hur de går. . .

Förövrigt var jag inne på The Phone House idag och snackade lite med min och Perssons favorit expedit. Snygg och kunnig - gillar kombinationen. Han hade en Iphone men menade på att HTC var snäppet bättre eftersom den kunde köra två program samtidigt. Dvs jag behöver inte gå ut från Spotify för att exempelvis skicka ett sms. Och det låter väl bra eller? Fan ja pallar inte den här beslutsångesten. Egentligen borde jag bara skicka ut syrran med 6000 på handen så fick hon komma tillbaka med vad som helst. Allt för att försöka slippa ifrån den fria viljan, eller?

2 kommentarer:

mariaw sa...

dagens i-landsproblem ja

Kajsa sa...

haha, true true! tur för samvetet att konsumtion är det ända sättet att rädda hela världen från en ekonomisk kollaps :)