tisdag 20 april 2010

NananananNANnanana


Hjärnsläpp.

Helt förstörd efter att ha behövt spendera en hel dag i en svettig föreläsningssal. Varför måste alla jävla läkemedel ha helt upp-fuckade namn som ingen människa i världen varken kan stava eller uttala? Känns helt orationellt och meningslöst och trots detta låter läkemedelsverket hysterin fortsätta. Det må vara ett i-lands problem, men ikväll ska i alla fall jag be till gud att Altargo och Alterflex kan fara åt helvete.

Jag och min studietrio började med läkemedelsräkningen idag också. Övningstal 1 tog oss 20 minuter att lösa (detta trots att Jocke suttit och sagt svaret om och om igen i dryga 2/3 av denna tid, vi hade helt enkelt för mycket stolthet för att lyssna på honom). Ingen vidare start. Vart har min mattekunskaper tagit vägen, hade ett distinkt minne av att jag var kung på matte under gymnasiet. Uppenbarligen hade jag fel, Håkan Björkman älskade kanske mig så mycket att han lät mig glida på räkmacka alla 5 kurser. . .?

I helgen blir det stora stolta LINKÖPING. Vem kommer och tar emot mig vid tågstationen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du Kajsa;
Inte visste jag att du har den här bloggen!!!!
Var riktigt intressant att läsa lite!!!! man lär så länge man lever om sina barn!!!!

Pussssss Pappa