onsdag 14 april 2010

Morgonstund har guld i mun

Har blivit förvisad till Motala simhall hela helgen och måste väl erkänna att jag känner mig måttlig förtjust över att sitta och svettas om det kommer vara så här fint väder. Dessutom är det ingen utav mina kära kollegor som ska med utan Elits tränarkår.
Kommer säkerligen bli många snabba och roliga lopp men de kommer fan inte väga upp misären att inte få vara ledig. Iof har jag inte några pengar kvar så jag hade väl ändå fått sitta och parkhänga, men hellre de än läktarhänga.
Inte mycket att göra åt och egentligen borde jag inte klaga utan bita i de sura äpplet och ställa upp för simmarna. Är nog bra att ja hänger med så ja kan styra och ställa lite!


Nu ska ja skriva klart Pierre-mother-fucking-kuk-Rivière, sen blir det nog en mjukglass på stan för att fira. Ikväll ska jag gå och se Flickan från ovan, hoppas den inte är allt för läskig. Man måste ju tänka på sin stolthet!

Oj vilket tråkigt inlägg, så går de när man ställer väckarklockan på 7.30 för att hinna plugga en ledigdag

Inga kommentarer: