torsdag 1 april 2010

Glad Påsk Y´all

Va, priset som världens bästa simtränare? Till mig? Nä, du måste skämta april med mig? Oj, tack - ja vet inte riktigt vad ja ska säga, antar att det beror på min naturliga fallenhet att vara bäst hela tiden . . .

Äntligen har Stina städat lägenheten efter att ha dragit ut på hennes vecka exakt två veckor och 4 dagar. Nu skiner den som ny lagom till att våren står och knackar på dörren, niiiiiice.

Igår var vi ute och shoppade lite av tillskottet i månadsbudgeten som tilldelats syskonen Lönn. Evigt tacksam! 3 nya vårjackor är bara början på vad som ny hänger och luktar stekigt hett i min garderob!

Nu ska vi hem till mamma Lönn, hörs efter helgen

Easter High Five

2 kommentarer:

Anonym sa...

hörde jag schtekigt?! då är det bäst du pallrar dig upp till spisen och visar vart skåpet på dansgolvet ska stå! okej jag erkänner, det där var jävligt krystat och värdelöst...haha. men man kan inte vara på topp jämt!! peeeace n love

K sa...

Och jag älskar dig ändå, hrm vissa dagar lite mindre dock