söndag 4 april 2010

En godisbit i handen under 23 av dygnets 24 timmar


En extremt kort sammanfattning av den här helgen. Det är blivit varit så enormt mycket föda i omsättning i min matspjälkningskanal att mindre än hälften skulle kunna göda valfritt Afrikanskt land under ett helt år. Eller får man skriva så, kanske inte helt politiskt korrekt (TBASS)?


Hursomhelst, nu är påsken över - jag är någorlunda frisk och nästa vecka börjar hårdträningen igen. Efter solsken kommer regn (min nya nisch), och nu börjar väl de 7 svåra åren (läs dagarna) innan man kan ta sig tillbaka till verkligheten.

Vi har börjat göra planer till Midsommarfirandet och utan att avslöja för mycket så kommer de bli storslaget. Grattis till alla er som får en inbjudan i brevlådan inom en snar framtid - till resterande kan jag väl säga att jag antaglingen inte älskar er tillräckligt. Life sucks, right :)

Förövrigt har jag en ny kärlek i mitt liv - John Dahlbäck - introducerad i bilen till Etuna av Ace of Base n Drums och det var ta me fan kärlek vid samma ögonblick som första tonerna i hans underbara musik nådde mina öron. Everywhere är just nu på toppen av en lååååång lista av himmelsk house!
IM GONNA START A REVOLUTION FROM MY BED!

Inga kommentarer: