torsdag 22 april 2010

America Fuck Yeah

Ok, härmed utnämner jag i all coolhets ära uttrycket "Fuck yeah" till det nya svarta!
Varför ska alltid E.K lyckas kräla sig in i min hjärna och göra det oemotståndligt att motstå hennes minst sagt onormala vanor. Kanske blir så när man läser psykolog, manipulation och psykologisk krigsföring på 30 poäng var med största sannolikhet den inledande kursen på deras 5åriga program. Ända sen hon skickade nya vinnarlåten America, fuck yeah så har den inte fått vila ens några sekunder på min Spotty-lista och den är inte ens bra.

Idag har jag gjort så lite vettigt att jag mår psykiskt dåligt när ja tänker på det. Inte tränat, inte pluggat, inte städat, inte ens varit i simhallen. Herregud vad händer med mig? Helt kapad vid fotknölarna av det här vädret, jag är helt enkel inte funktionell när det är så här deprimerande ute. Sen jag kom hem från skolan har jag bara gjort en sak och det var att cykla och köpa lite Ben & Jerrys åt mig och Stina. Inte ok! Jag hade storslagna planer för den här torsdagen men sen gick allt åt helvete - som vanligt.

Imorgon ska jag till frissen och bli snygg, eller iallafall göra ett ärligt försök, vi får väl se hur de slutar. . .



ps, höll mig snusfri exakt 6 vakna timmar idag. Inte ok, men efter de snedsteget har jag hållit mig nikotintorr!

1 kommentar:

Maria W sa...

jag älskar din blogg Kajsa. Gött att du håller dig bort från simhallen så jag kan spöa dig på 50 bogsering på SM. Trots att jag inte har nån livräddningsklubb. Smider ondskefulla planer. Och funderar på vad jag ska ha på mig på banketten... :)