onsdag 24 mars 2010

You made a first class fool out of me!

Imorse var jag och simmade. Maria lyckades smuggla in mig och Martina på relaxavdelningen på Fyrishov. Vi levde lyx efter passet med bubbelpool, ångbastu, relaxbastu, vanlig bastu (tro de eller ej) och chokladhårinpackning. Riktigt gött och välförtjänt efter ett stenhårt, hrm, pass.

Nu håller jag på och tvättar, skulle vilja gå ut i solen men har inte riktigt någon att gå ut med, eller snarare jag orkar inte riktigt ta tag i mig själv. Lika bra att styra upp lite hemma och vara social imorgon istället när låningen (Nina, lika roligt varje gång) kommer.

Ikväll blir de pub-Quiz med Jocke och gänget -> smått nervös, jag gillar inte hans äckligt allmänbildade vänner. Borde det inte finnas en gräns på hur mycket onödigt vetande en person får inneha? Som tur var ska Greg och Nina hänga på, kan väl knappast få spö av en Australienare som knappt kan språket. . . Eller?

Lakarna i torktumlaren kallar, vi ses ute i nationsvimmlet ikväll!

4 kommentarer:

tinne sa...

är det greg från paradise hotel?

Kajsa sa...

hahahha, fan om de ändå vore så bra!

Anonym sa...

du får väl ta med mig nästa gång!! //flugis

K sa...

fan me dig skulle ja varit oslagbar!