söndag 21 mars 2010

All min kärlek till dig

En höst för länge sedan, tror det nog var slutet av år 2005
Då konungen kallade och livgardet blev något av vårt andra hem

Tydligen hade jag, framför en rödhårig lite skånejänta, dig dissat
Tänk om vi aldrig träffats, hur mycket hade jag då missat?

Hur olika alla än säger att du och jag må vara
Vet nog dessa att jag aldrig utan dig mig skulle klara

Att träffa en person som dig är något som självfallet är förunnat få
Tänk bara på hur mycket vi har varit med om, vi två
Lumpen, Australien, Väktargatan, Arlanda och en hel del fest
Med dig bredvid min sida blir det som allra bäst

Stort grattis på fördelsedagen Maria P
Jag älskar dig, du är det bästa en vän kan ge!
Haha ok jag ber om ursäkt för det extremt dåliga rimmandet men till mitt försvar så är jag varken någon poet eller versskrivare.
En liten parantes bara, egentligen är detta Perssons inlägg men jag fick nyss ett sms från en annan oerhört god vän.
Jag återigen lagt upp en länk till min blogg på Fejs (den togs bort efter att jag insett offentligheten med detta kommunikationssätt). Dessutom har jag nu lagt till The Beautiful Art of Social Seppukus motto under. Att den här personen uppmärksammat och dessutom uppskattat ironin får mig att inse att vi är likare än jag tror (plus att hennes facebook-användande har gått över styr).
Du är stört skön E!

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ!

Anonym sa...

Jag med. och du har talang för diktandet minsann! // spyis flugus obsessius